Címkék

banán (1) blog (3) bobby (2) bükkfa (1) gamekapocs (7) gk (1) gtaiv (1) gyurka (19) hírek (5) horda (1) inszajder (1) ip (1) laca (1) laptop (1) lázadás (1) link (3) majmocska (1) majomka (1) mgsboy (1) orange (1) outszajder (1) prófécia (1) pspista (1) rajzpályázat (2) rsvegas (5) támadás (1) történet (1) vég (1)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Gyurkaságok Blogja

Egy gyurka nevű xbox mániás gyerek tiszteletére alapított blog. :))

Kattincsá hogy gazdag legyek..

2008.07.23. 19:30 Dcrysis02

N Mint Orange

Újabb Gyurka-ivadék bukkant fel a Gamekapocs oldalán,aki ezúttal a trágár szavakkal próbál beilleszkedni,és még az egyik adminisztrátorunk szívét is megakarta hóditani.Na de lássuk hogy kezdődött:

Orange: A jó édes kurva anyátokat, én vagyok a 101 kommentelõ! :D

Ghost beleszól!: orange: ezt a beszédet itt mellõzzük...

AC/DC 4ever:az elsõ anyázás ennél a gta hírnél xD

Darksoul:alaptalanúl xD  kemény büntetést neki xDxD

Orange visszavág!:Melyik ribanc szólt hozzám??

Megpróbálják megfékezni
LIMIT:Orange! Állíts magadon!!!

DarkSoul:Érdekes!!! Bobby nem írt sehova! Nem lehet h õ orange?

Orange:111 boby már írt ide, amugy nem én vagyok bobby!!
Teljesen más a stílusom, például én nem vagyok geci emos! :P

Tombar:de ugyanolyan paraszt
(Kedvenc beszólásom XD)

K2 The Highest:osztom:D

Orange:Nah mi az, mindenki ellenem van? Csak én vagyok itt a legény aki felmer szólalni?

Ghost beleszól!:orange: én mertem hozzád szólni, és légyszives állítsd le magad. Ez nem az az oldal, ahol mindenkivel kötözködhetsz.

Nemtudom mit láthatott Ghost kérésében,de valamit nagyon félreérthetett hevesvérű barátunk:
Orange:Kár... Ok, leálitom magam mert olyan szépen kéred! :)
Amugy Ghost leszel a barátnõm?
hm?

AC/DC 4ever:116:
te hogy tudod megõrizni ilyenkor a nyugalmad, nekem
ilyenkor már forrana a vérem enyhén szólva.

Ghost beleszól!:Ohh, nagyon megtisztelsz orange. De sajnos ez nem fog mûködni, mert van barátnõm, így nem lehetek másé. De nagyon kedves vagy, nem is tudom hol rejtegetted magad eddig.
Hidd el, vannak emberek, akik egyszerûen nem érdemlik meg, hogy felhúzd magad. Tudod, van egy régi mondás, hogy "okos enged, ...".

Most jön a magyarázkodás:
Orange:khm, szeretném elmondani hogy én csak titeket, azaz 12 éveseket tanulmányozom :P Kiváncsi voltam hogy mit fogtok erre amit még nem is olyan rég leírtam reagálni...

Wolf15:LoL,azért ez már nevetséges...attól mert van pár 12-13 éves hülyegyerek aki itt okoskodik(b,t),attól még a többiek nem annyi idõsek...vagy ha azok is,akkor is több eszük van a korukbelieknél.
Meg most ettõl különbnek v minek érzed magad,h "titeket(minket,azt se tudod hány éves a többségXD),12 éveseket tanulmányozol"?...pff...

Ebből azért én sem maradhattam ki:
Dcrysis02:Úgylátszik van egy pedofil köztünk XD Tom vigyázz mert Orange kiszemel magának,mint Ghost-ot.Fuss Tom,fuss!!!

K2 The Highest:Orange téged még nem kaptak a gta-s rendõrök akik pedofilokat keresnek a neten?:D Pedig lehet h Tom is örülne...:-) Inkább mondd meg h hány éves vagy...XD

Tomie7:Anzigen ti már nem is a a híreknél tartatok :D orange te amúgy téneg egy nagy paraszt vagy hidd el nekem! xD

Orange nem tagad,felválllja a terhet:
Orange:Mert vidéken lakok! :)
Nem egy városi nagyképû seggfej vagyok, mint itt sokan... (Asszem ez tájszólás XD)

DarkSoul:GAMEKAPOCS EMELI A DÍJAT! AKINEK SZERENCSÉJE VAN KAP EGY MGS4 et DE EZ MÉG NEM MINDEN JOGOT KAP ARRA H SZÉTVERJE A POFÁJÁT ORANGE NEK!:D

Orange:Nah ezt vártam hogy vissza írjanak a bírkák!!! :D (itt gondolok DarkSoul, csery8, Dcrysis, Tomie7, stb...) Köszönöm ;)
Nah ennyi lett volna. Mindenkinek viszlát
Am a birkáknak meg csak úgy köszönök el hogy: beee, meee, beeee

K2 The Highest:
Akkora paraszt, hogy ha már betonra lép szédül.
Akkora paraszt vagy, hogy kaszával borotválkozol!
Akkora paraszt vagy, hogy konbájnal vágod a hajad.
Akkora paraszt vagy, hogy traktorral mész a diszkóba.
Akkora paraszt, hogy búzatábla van a hátára tetoválva.
Akkora paraszt vagy, hogy a playstationon is disznóölést játszol. Akkora paraszt, hogy az udvara is körbe van szántva.
Akkora paraszt, hogy a körme alatt két hold föld van.
Akkora paraszt vagy, hogy beleharapsz a villamosba, mert azt hiszed, hogy törökméz.
Akkora paraszt, hogy a pizzát is kenyérrel eszi.
Akkora paraszt vagy, hogy szalad utánad a krumpliföld...
Akkora paraszt vagy hogy a szilvásgombócot is vasvillával eszed.
Akkora paraszt vagy, hogy vasvillával kergeted a villamost, mert azt hiszed, hogy bundáskenyér.
Akkora paraszt vagy, hogy az igazolványképed háttere is mezõ.
Akkora paraszt, hogy már az óvodában is kikapálta a homokozót.
Akkora paraszt vagy, hogy kutya helyett disznó õrzi a házad!
Csak ennyit tudok...A Többit elfelejtettemXD Jó mulatástXD

És végül fény derül narancssárga barátunk korára is:
Orange:173 és 175 ti melegek vagytok? Amugy 15 vaok

Ez volt hát hölgyeim és uraim Orange.
 

4 komment

Címkék: orange gamekapocs


A bejegyzés trackback címe:

https://gyurka.blog.hu/api/trackback/id/tr80582268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shidotoku 2008.07.23. 21:44:08

Hát ez szégyen... Valami fórumon meg valami olyasmit olvastam, hogy:
"A GK-n mindig ilyen zura gyerekek vannak, mint gyurka. Milyen honlap lehet már az..." :(

Aramisz93...amúgy Krisz 2008.07.23. 21:54:25

Az ő viselkedése sértő rám, és az összes többi 15 évesre nézve.

Dcrysis02 2008.07.24. 12:03:55

Jó honlap a GK....de nem tudhatja senki hogy mikor találja meg egy ilyen figura az oldalt.Bárhol lehetnek ilyen emberek sajnos.

brolin10 2008.07.28. 14:23:46

Aramisz az ö viselkedése a 8 éveseknek sértő mert "narancs" kb. annyi éves.
süti beállítások módosítása