Címkék

banán (1) blog (3) bobby (2) bükkfa (1) gamekapocs (7) gk (1) gtaiv (1) gyurka (19) hírek (5) horda (1) inszajder (1) ip (1) laca (1) laptop (1) lázadás (1) link (3) majmocska (1) majomka (1) mgsboy (1) orange (1) outszajder (1) prófécia (1) pspista (1) rajzpályázat (2) rsvegas (5) támadás (1) történet (1) vég (1)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Gyurkaságok Blogja

Egy gyurka nevű xbox mániás gyerek tiszteletére alapított blog. :))

Kattincsá hogy gazdag legyek..

2008.02.03. 20:13 はGuppi

Gyurka kioszt mindenkit

Gyurka újabb ámokfutása csak most, csak itt, csak önöknek!!!

sosyname téged elkéne tüntetni a föld szinérõl.
Húzd le magad a vécén te szaros picsa.
Kurva anyádat megbasznám.
Apádat feldarabolnám apró tarabokba és egy hordóba tenném el postán elküldeném a rendõrségnek.
Te nyomoronc.
Téget rosszúl formáztak.
Te köcsög.
Téged meg addddig kínoznának amig azt mondod hogy megbántam hogy megszülettem és könyörögni fogsz hogy nyírjanak ki.
Te szánalmas köcsög.

Minden mondantomat ennek a köcsögnek szántam: sosyname.
Ennek a nyominek írtam.
És akkor is február 8-án jelenik meg és punk tum vita le van zárva.
Fogjátok már fel azzal a kis hülye agyatokkal hogy február 8-án fog a boltokba kerülni.
Büdös parasztok vagytok.
Nem igaz hogy nem értitek meg.
Én akkor is ezt olvastam és én annak a hírnek hiszek más nem érdekel.
De majd meglássátok, hogy február 8-án fog megjelenni.
Hát nekem már 3 napja meg van ingyé a turok és jó játék.
dzsekk és tessék én is kis betûvel írtam a nyomoronc nevedet.
Te vagy a fó ellenség.
Te köcsög.
Te beképzelt balfasz.
Ha már káromkodsz íszd ki te szerencsétlen büdös bunko.
Te geny láda.
Szopd ki az isten pináját.
Így kell káromkodni te gyáva nyuszi.
Annyit káromkodok aminnyit csak akarok.
A PS3 tulajdonosoknak üzenem hogy basszák meg a gépüket hihi.
TedThomas te rohadj el te nyomorék.
Inkább örülj hogy még élsz.
Mert ha akrarom lenyomozom az IP-d és megkereslek feldarabolom a testedet betömöm egy hordóba öntök bele egy kis kecsapot és postán elküldöm a rednőrségnek.
Ezzel szívesen meglepném a zsarukat hihi.
Ja és a koponyádat külön küldeném és egy kis majonézt nyomnék bele.
A zsernyákok jó nagyot csodálkoznának rajta.
Végső befejezés: Bazd meg a kurva anyádat te nyimoronc takonypoc.
Dögölj már meg te fasszopó torzsszüött geci.
Te elbaszott fasz.
Téged a kutyaszájából téptek ki.
És a tépés során megkárosodott az agyad és szellemi visszamaradott lettél.
Te balfálcán.
Te szaros picsa.
te anyszomórító patkány.
Te féreg.
Te szájbabaszott köcsög.
Te basztál már istennel?
Te nyomi.
Ajánlom bazd meg istenet és akkor nem jutsz a pokolba.
Na kivánxsi leszek, hogy ez kikerül e a gyurka oldalra.
(Igen gyurka kikerül ide hogy mindenki lássa hogy milyen intelligens és okos vagy)

De valahol Gyõrbe lakok.
De pontos adatot nem mondhatok.
Találjatok meg ha akartok.
De vigyázztak mert vannak bandáim akik megvédenek.
Csak sajnálni tudom a szomszédokat de majd megyünk oszt' rendet rakunk oké gyurka? :)

Na még egy vicceset utoljára:
Nekem nagy a faszom és sok sperma van benne.
Te bunko.
Nekem az a bajom hogy létezik a sony.
Jóéccakát mindenkinek! :D

7 komment

Címkék: gyurka


A bejegyzés trackback címe:

https://gyurka.blog.hu/api/trackback/id/tr54323661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

veyron 2008.02.04. 00:01:50

Beszarás ez a gyerek... csak ennyi :)

skyler 2008.02.04. 14:07:40

áááh ez nagyon komoly.. Nem tudom, vajon tényleg léteznek ilyen értelmiségi emberek?:S Remélem csak rosszul gondolom..

csoola 2008.02.04. 18:00:38

Skyler te nem gery vagy?:D ha igen akkor MSN me plz :D GYURKA alkot, szellemi magassága olyan nagy, hogy én az ésszel soha nem foghatom fel, ahogy sokan mások sem.

skyler 2008.02.05. 11:08:51

nem gery vagyok >.< sajnálom a megtévesztést

Hablaty 2008.02.05. 18:34:54

Ésszel nem is fogod tudni felfogni, csak ész nélkül:)

kisbaratod · http://kisbaratod.wordpress.com 2008.05.01. 18:53:23

Az ilyen gyereknek kéne feldugni a seggébe az xboxát.

RaV3N 2008.09.06. 13:03:44

Én már nem tudom, szégyen-e az, hogy fetrengek a röhögéstől ezen a gyereken...
Lehet inkább szánni kéne.
Deh mit tegyek, akkora poénmester, hogy ilyet a világ nem hord még egyet a hátán...
Írna 1000 kommentet, mind elolvasnám, de lehet hogy megfulladnék közben.
Csak annyit mondok hogy BRUTÁÁÁL! XD
süti beállítások módosítása