Címkék

banán (1) blog (3) bobby (2) bükkfa (1) gamekapocs (7) gk (1) gtaiv (1) gyurka (19) hírek (5) horda (1) inszajder (1) ip (1) laca (1) laptop (1) lázadás (1) link (3) majmocska (1) majomka (1) mgsboy (1) orange (1) outszajder (1) prófécia (1) pspista (1) rajzpályázat (2) rsvegas (5) támadás (1) történet (1) vég (1)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Gyurkaságok Blogja

Egy gyurka nevű xbox mániás gyerek tiszteletére alapított blog. :))

Kattincsá hogy gazdag legyek..

2008.10.05. 14:29 MuKiLa

Gyurka hordái: Itt a vég?

A GK-t megtámadták gyurka szefóhordái! Előszőr egy GoW 2-es hírnél kezdtek el tevénykedni (vagy előbb még valahol, nemtom, én csak ott olvastam előszőr). Íme az első:

laci126 véleménye:
2008.09.30. 19:53
áh, ez egy ku...va szar játék! Hulladék!!!

 

Ellentámadások:

ptogamer véleménye:
2008.09.30. 19:57
2. Egyaltalan jatszodtal az 1-esen ??????Mert ha jatszodtal volna akkor nem mondanal ilyent!!!
 
 
Skull véleménye:
2008.09.30. 20:13
2# Méghogy ku...va szar játék? Ez az egyik legkirályabb játék. Kb. 1-1,5 éves, de a grafikája még mindig "vezetõ" (nagyon jó a grafikája, még a manapság megjelenõ néhány játéktól is jobb), hatalmas játékélménye van (rengeteg jó megoldás, jól kidolgozott fedezékrendszer, megfelelõ AI), stb. Szóval véleményem szerint az egyik legjobb játék, amit valaha is csináltak.
 
 
mnorbee véleménye:
2008.09.30. 20:25
#2: Köszönjük Emese!:)

 

A válasz:

laci126 véleménye:
2008.10.01. 08:12
4# 1 éves kis pöcs játékról papolsz, hogy milyen jó.1 évesen elég nehéz jó frenchise-t csinálni.

 

Unrad véleménye:
2008.10.01. 09:10
Laci126....ha már tényleg nemtudsz semmi értelmeset mondani, akkor inkább szopásra használd a pofádat!!
 
 
És ekkor jön a második szefóka:
 
 
dani3 véleménye:
2008.10.01. 15:16
Resistance 2 sokkal jobb mint ez a fos
 
 
És most jöjjön a hír főszereplője, aki késztetett arra, hogy ezt megírjam:
 
 
laca009 véleménye:
2008.10.01. 21:54
nem foglalkoznak ezzel enyire szar a box mert miértne lehet ne több új pálya 5-nél mert már nem fér rá a dvd-re tudom de ha ez a játék pcre kijönne akkor bazeg tele nyomnának minket exluziv tartalommal ...
mert nálunk fel fér a dvd-re meg addig nyujtod a helyéd a dvd-nek amig akarod szakaszossan értve...
 
 
(Jólvan, ez még nem annyira olyan) És most egy másik GoW2-es hírnél:
 
 
dani3 véleménye:
3 napja, 21:19
áh...ennél mennyivel jobb a Resistance 2.
 
 
Nos ,ez volt említésre méltó, jöjjön egy másik GoW2-es hír!
 
 
temes69 véleménye:
2 napja, 22:48
ajj jajj!!! nme jön a gow2 pcre... ki nem szarja le:) lesz nekünk starcraft2-nk meg dió3-unk. a többi meg le van szarva:)))))
 
 
temes69 véleménye:
2 napja, 22:51
gow1et is megvettem games for windowsra és ez volt a nagy újitás? bújkálok sziklák mögött amit a pályatervezõk tettek oda?:))))
nevetséges volt már az is...
az egyedüli jó dolog a reklámja zenéje volt, amit természetesen koppintott a microsoft a donnie darko filmbõl.....
 
 
laca009 véleménye:
tegnap, 00:22
38 inkább magadnak gratuláj mert a box az ugyis el fog romlani... vagy épp olyan fos játékok fognak kijönni rá 17990 ft-ért hogy hánysz pl gow 2 MINEK AZ 1 MÁR 2 NAP UTÁN UNALMAS VOLT a diablo 1-gyel meg még ma is játszanak sõt a warcraft 2-vel a starcraft 1-el a dio2-vel az összes blizzárdos játékkal játszanak a mai napig én meg vettem eredetiben a gow-ot és akkor megszoaltam MI EZ A KAMU GÉP IGÉNY mi afaxér akad ha egyszer a cod 4-gyel maxon tolom bazeg games for windows azt meg minek kellet át nevezni miért nem maradt live CSAK LIVE de nincs semmi értelme mert ugyis csak a pénzre megy az egész .. az box-os verzió meg amugyois olyan durván bugos lesz mint a gta4-é fejjel lefelé megy a motor most mond meg, meg felmész az egész város legmagassab pontjára és szaggat a játék ...

jah meg a ps3-nak az összes effektje jobb mert a box-nál csak egy füst a robbanás a ps3-nál meg füst repesz tûz és egy pici kép nyúlás ami azt szimullálja hogy nilen lenne a lökés hullám a lökés hullám

na kérlek ne villogj a boxal mert az fog neked villogni xD
 
 
G Logan véleménye:
tegnap, 08:47
Szegény pc-gamerek nem lessz bilifejü gnomok 2 pc-re.
 
 
G Logan véleménye:
tegnap, 13:50
Nekem se tettszet már a béna videok miat se amit a tvben nyomattak, de engem a béna krakterek meg szörnyek zavartak mert egyszerüen gagyik nincs mit ragozni nem bánom hogy nem lessz pc-re amugy se pazarolnám a helyett erre!!!
 
 
G Logan véleménye:
tegnap, 23:05
Nem hiába mondták rá hogy bullshit a reklámok és a hirdetések halára dicsérték a pc-sek többet vártak erre kaptak egy elég gyenge portolás, jó hogy sok embert nem érdekel a második rész.
 
 
laca009 véleménye:
ma, 00:50
enyierõvel bazeg én is hülyézhetnék mindenkit... ti miért hülyézhettek engem bazeg ti is ugyan olyan hülyék vagytok mint aki elkezdett engem hülyézni miközbe én mondom az észt de ha nem az én számból hangzik el akkor azonnal egyetértünk.. mi ti segghülye noob SZŐRÖS SZEMÜ DANKOROS AUTISTA LÁMÁK
 
Ellentámadás:
 
cemi véleménye:
ma, 09:08
61#Szerntetek normális az az ember aki szerint nmindenki hülye csak egyedül ö a normális?boccs de Laca009 vannak ám hülye beszolásaid, ha nem, vágod ingább ne szólalj meg, nem rég vagyok itt de rám semmit se szóltak edduig, vajon miért van ez?
ja és Ferenc tesvérünk egyszer azt mondta hogy a nép azt az embert utálja aki tesz is valamit, és igy a te szólásaidat is csak dicsérik(vagy nem)
amigy a Gow 2vel fogok játszani hála hogy beszereztem egy boxot, de sajnálom hogy a
pc-sek szivják meg az egészet
 
Answer:
 
laca009 véleménye:
ma, 11:40
azért mert te még nem tudod milyen szar az xbox360 azért nem szoltak meg de én tudom és azért szolnak meg hogy védjék kis szarukat
 
 
laca009 véleménye:
ma, 11:43
ja amugy a gyurka blog is egy szar mert a box-ot védik az meg amugy is egy SZAR nézzenek már utánna azok az emberek akiknek van vagy venni készülnnek box-ot hogy milyen ORDENÁRI HIBÁI VANNAK DE NEM AKRJÁK KI JAVÍTANI VEGYÉKK CSAK A SZART

 

És most egy Spore hírben való szereplése:

laca009 véleménye:
tegnap, 12:24
na tudtam na ezért nem vettem meg mekora egy szar ugy mint a sims...
 
 
laca009 véleménye:
ma, 00:54
11 én ugyan azt mondtam csak más meg fogalmazásba mint 8 te segghülye fasz noob istenem a sims nekem is meg van csak persze csak az alap játék mert hetente nem fogok kidobnoi 8000 forintot egy fosos kieg miatt a spore nem csoda hisz a sims kitalálojától van persze hogy jön a sok szar kieg ami nagyon senkit sem érdekel de azért meg kérdezem HÁNYA VETTEK ITT A COMMBANTEKL KÖZÜL EREDETIBEN SIMS 2 KIEGET? max 1...
 
 
Ennyi lenne, gyurkának mostmár úgynézki hadserege van és éppen leakarja rohanni a GK-t... De értelmesek mindig is többen lesznek mint gyurka hordája, úgyhogy eleve bukott a támadás...

4 komment

Címkék: támadás gyurka gamekapocs laca horda


A bejegyzés trackback címe:

https://gyurka.blog.hu/api/trackback/id/tr26697269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laca009 2008.10.09. 21:44:15

huhh na ez most szarul esett xD HÍRES LETTEM jah és ha lenne vagy van edit akkor engem leszedhettek mert már nem szidom nyilvánossan elég ha én magam tudom amit tudok mert igy se hallgattok rám na mind1 enyi minek egy szivbe oda rakni gyurcsányt ? nem értem na télleg nem fogom szidni de azért egy picit megérthetőbbek lehetnétek és aki irta a cikket azt szinte aszem én akkor láttam leg elössz komit irni mikor mondta hogy ir ide szerintem csak is anyit tudot hogy...

MuKiLa 2008.10.10. 19:59:19

Híres lettél? Én nem örülnék ha olyan észlények, mint gyurka, majomka, rsvegas és BOBBY (akit te lehülyéztél, de Ő megtérült tehát sokkal okosabb mint te) mellett szerepelne a nevem...

MuKiLa 2008.10.10. 20:02:23

Ja és kit érdekel, ha nem szídod már nyilvánosan, attól még akkor barom voltál. Mint mondtam Bobby is már jó útra tért mégsem került le a blogról... ÉS TE ÉSZKOMBÁJN AZ NEM GYURCSÁNY HANEM BILL GATES ebből is látszik, hogy te egy rohadt noob vagy... az utolsó mondatodat nem értem... kajak tomturbo az apád. -.-

RaV3N 2008.10.11. 09:57:43

OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NYÁD!
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
GoW-nak kamu magas gépigény OMG OMG!!!!!!!!!
elbaszottul ronda karakterek? OMG!!!!
VÉTÉEF??? ezek hol élnek???? ehhh!!!??
szánalom a tizedik hatványon..
süti beállítások módosítása